نصب ۱۱ دستگاه ترانس هوایی در شبکه برق مهاباد

شناسهٔ خبر: 01056C80 -
مدیرتوزیع برق مهاباد گفت: به‌منظور افزایش کیفیت ولتاژ و بهبود پایداری شبکه برق در قالب طرح ملی چاوش، با نصب ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور هوایی با ظرفیت کل ۱۸۰۰ کیلوولت آمپر، شبکه برق مهاباد تقویت شد.

به گزارش هاناخبر ،

جلال زایر بیان کرد: طرح ملی چاوش یک حرکت جهادی به منظور اصلاح و ارتقاء افت ولتاژ ناشی از افزایش مشترکین و تغییرات در مصرف برق است که در راستای اجرای این طرح، مدیریت توزیع برق مهاباد اقدام به نصب ۱۱ ترانس هوایی در سطح این شهرستان کرده است.

او ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۴۰ کیلومتر از طول شبکه فشار ضعیف و سیم‌مسی این شهرستان بهینه سازی و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

مدیرتوزیع برق مهاباد تصریح کرد: پروژه جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم مسی در شبکه برق مهاباد، ۱۷ کیلومتر در مناطق شهری و ۲۳ کیلومتر در حوزه روستایی انجام شده و این برنامه در راستای کاهش خاموشی‌ها، کاهش سرقت‌ها، افزایش ضریب ایمنی شهروندان و بهبود مبلمان شهری به مرحله اجرا گذاشته شد.

زایر گفت: احداث بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی و هوایی و نیز نصب و تبدیل چراغ‌های رشته‌ای و بخار سدیم به چراغ‌های ال ای دی و کم مصرف در حوزه شهری و روستایی شهرستان مهاباد از دیگر اقدامات این مدیریت طی ۹ ماه گذشته بوده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =